MANAŽMENT KVALITY
Vložte svoj text
Manažment kvality v Špecializovanom zariadení v Trnave
Zmena zákona o sociálnych službách poskytovateľom sociálnych služieb určuje
povinnosť dodržiavania podmienok kvality poskytovanej sociálnej služby. Systém
implementácie podmienok kvality je súbor opatrení a postupov pre
zabezpečenie realizácie podmienok kvality podľa zákona
o sociálnych službách v našom zariadení. Naším cieľom je splniť
a dodržiavať podmienky kvality poskytovanej sociálnej služby v zmysle
prílohy č. 2 zákona NR SR č. 448/2008 o sociálnych službách.
Zmysel zavedenia manažérskeho systému kvality
Hlavným cieľom je poskytovanie kvalitných sociálnych služieb klientom
prostredníctvom jasne definovaných procesov a postupov so zameraním na spokojnosť
klientov, uspokojovanie ich požiadaviek a potrieb, zvyšovanie
kvalifikácie a neustále vzdelávanie zamestnancov a modernizácia zariadenia. Priebežne sa tiež hodnotí
plnenie stanovených merateľných a termínovaných cieľov kvality. Zamestnanci pracujú podľa určených postupov, v
ktorých sú jasne určené zodpovednosti a právomoci.
Klienti sú pri poskytovaní sociálnych služieb rovnocennými partnermi so zamestnancami zariadenia ako s poskytovateľmi služieb. Spokojnosť klientov a ich rodinných príslušníkov s poskytovanými službami sa pravidelne monitoruje.
Politika kvality
Špecializované zariadenie v Trnave zabezpečuje kvalitu svojich služieb prostredníctvom kvalifikovaného personálu - manažéra kvality, Tímu kvality a všetkých ďalších zamestnancov zariadenia.